یک قطره

  یک قطره شوق، 

 

                    یک قطره شادی، 

                                 برای آبی شدن رنگ آسمون، 

یک قطره امید، 

             یک قطره باور، 

                              برای رها شدن روح چشمه، 

 یک قطره لبخند،یک تبسم، 

                                برای رویا شدن خواب عاشق، 

یک قطره دوستی برای برگ های سبز سپیدار، 

 یک قطره پروازبرای بال های مشتاق پروانه، 

یک قطره نسیم برای رسیدن قاصدک، 

برای من قطره ای سپید ازرنگ شب، 

 قطره ای برای یک آغاز بیاور.

نظرات 2 + ارسال نظر
پرنیان یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:26 ب.ظ http://www.shabearezoha.blogsky.com

سلام فرزانه ی عزیز . سال نو رو بهت تبریک میگم . وبلاگ خیلی خیلی جالبی داری مخصوصا قال وبلاگت خیلی قشنگه خوشحال میشم به منم سر بزنی و با هم تبادل لینک داشته باشیم . اگر دوست داشتی من با اسم شب آرزوها بلینک و بگو با چه اسمی لینکت کنم عزیزم .
منتظرم . همیشه شاد باشی خانوم گل .

[ بدون نام ] جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:03 ب.ظ http://ahange-sobh.blogsky.com/

وقتی به تو فکر می کنم

بهار می آید و جا خوش می کند

روی سطرهای باران زده ای که هر روز

برایت می نویسم

دنیای عجیبی است

بهار ثانیه ثانیه می آید

ثانیه ثانیه

سال نو مبارک
وقت کردی به من هم سری بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد